СТРАТЕГИЈА РАЗВОЈА ОБРАЗОВАЊА И ВАСПИТАЊА У РЕПУБЛИЦИ СРБИЈИ ДО 2030. ГОДИНЕ

Посебна пажња ће бити посвећена подизању осетљивости и компетентности запослених у школама за препознавање ученика изузетних способности у оквиру редовне наставе и редовних школских активности, а тежиће се и успостављању модел установа. Формираће се база података о установама, организацијама, друштвима, стипендијама, програмима и пројектима намењених ученицима са изузетним способностима.

Развијање и остваривање обуке намењене подизању осетљивости и компетентности наставника и стручних сарадника у школама за препознавање ученика изузетних способности у оквиру редовне наставе и редовних школских активности.

  • Број акредитованих обука намењених подизању осетљивости и компетентности наставника и стручних сарадника у школама за препознавање ученика изузетних способности у оквиру редовне наставе и редовних школских активности
  • Број наставника и стручних сарадника који су похађали обуке намењене подизању осетљивости и компетентности за препознавање ученика  изузетних способности у оквиру редовне наставе и редовних школских активности
  • Број успостављених модел-установа са добром праксом у раду са ученицима изузетних способности
  • Успостављена база података о свеукупној понуди активности и расположивим могућностима материјалне подршке ученицима и студентима изузетних способности

Формирање базе података о установама, организацијама, друштвима, стипендијама, програмима и пројектима намењеним ученицима са изузетним способностима.

Идентификовање модел-установа (школа) са добром праксом у раду са ученицима изузетних способности.