Тим ће у школској 2023/24. години радити у следећем саставу:
Ред. бр. | ИМЕ И ПРЕЗИМЕ | РАДНО МЕСТО | ЗАДУЖЕЊА |
1. | Чавић Јадранка | психолог | Председник, записничар |
2. | Драгана Керкез | Наставник математике | члан |
3. | Мелита Фејеш | наставник музичког | члан |
4. | Каталин Молнар | учитељ | члан |
5. | Милан Бубуљ | Наставник физичког и физичког и здравствен ог васпитања | члан |
6. | Владимир Дејановић | директор школе | члан |
7. | Мирјана Миливојевић | секретар | члан |
У току школске године Тим планира да одржи 4 састанака са следећим дневним редом:
Ред.бр. | ПЛАНИРАНЕ СЕДНИЦЕ | ДНЕВНИ РЕД |
1. | Септембар 2023. | Конституисање Тима за заштиту ученика од насиља, злостављања, занемаривања и дискриминације у школској 2023/24. години Презентација Плана рада за школску 2023/24. годину |
2. | Децембар 2023. | Остваривање планираних активности и текућа питања |
3. | Фебруар 2024. | Остваривање планираних активности и текућа питања |
4. | Јун 2024. | Евалуација рада Тима на крају школске 2023/24. године План рада Тима за школску 2024/2025. годину |
Тим ће имати састанке по потреби у току школске године. На почетку школске године размотриће се све планиране активности.
Акциони план тима за заштиту ученика од насиља, злостављања, занемаривања и дискриминације
Задаци | Активност | Критеријум успеха | Одговорна особа | Носиоци активности | Време реализације |
1. Успостављање превентивног рада | Појачана дежурства наставника сваког радног дана | Број дежурних наставника | Директор | Директор | Током школске године |
Прва недеља посвећена развоју позитивних људских вредности код ученика, као и унапређивању односа заснованих на међусобном поштовању, сарадњи и солидарности уз уважавање различитости | Смањење насилног понашања међу ученицима | Координатор Тима, директор | Тим за заштиту, директор | Прва недеља септембра | |
Правила понашања остају истакнута на видним местима у свим учионицама | Увид у чињенично стање | Координатор Тима | Одељењске старешине | Током школске године | |
Доследно примењивање правила понашања и предузимање мера при кршењу истих | Број облика насиља | Психолог | Одељењске старешине | Током школске године | |
Орагнизовање радионица које имају за циљ превенцију насилног понашања | Смањење насилног понашања међу ученицима | Психолог | Одељенске старешине, психолог | Током године | |
Разредне старешине на првом часу прочитају ученицима како се насиље дефинише и шта подразумева | Смањење насилног понашања међу ученицима | Психолог | Разредне старешине | Први час у школској години | |
Коришћење едукативних материјала са националне платформе „Чувам те“ за запослене, родитеље и ученике. | Увид у чињенично стање | Сви запослени | Директор | Током године | |
2. Непосредна укљученост ученика | Израда едукативних паноа/плаката | Смањење насилног понашања међу ученицима | Психолог | Одељенске старешине | 2. и 3. квартал |
Организација активности у току „Дечије недеље“ у спортском духу. У оквиру Дачје недење организовање активности за упознавање ученика са дечијим правима и правилима понашања у школи, вршњачка едукација Ученичког парламента | Извештај о реализацији Дечје недеље | Психолог | Сви учитељи, наставници, психолог, директор, Ученички парламент | Прва недеља октобра | |
Организовање предавања за ученике на тему: Насиље, злостављање и занемаривање -дефинисање и распознавање | Развијање свести о распознавању ових облика понашања | психолог | Муп Кикинда | По договору | |
Вођење евиденције о проблемима међу ученицима у разреду и начину њиховог превазилажење | Записници | Психолог | Одељенске старешине | Током школске године | |
Одржавање нивоа укључености ученичког парламента у заштити од насиља | Извештај о раду парламента | Психолог | Чланови ученичког парламента | Током школске године | |
Дан лепих речи, порука и загрљаја | Побољшање квалитета међуљудских односа | психолог | Особље школе | фебруар | |
3. Примена посебног протокола за заштиту деце од насиља | Континуирано евидентирање случајева насиља и подношење извештаја | Педагошка документација | Психолог | Наставно особље | Током школске године |
Моја школа- школа без насиља | Извештај о реализацији | Наставници предметне наставе | Наставници предметне наставе | Друго полугодиште | |
4. Развијање подстицајне средине у школи | Организовање маскенбал игранке поводом краја 1. полугодишта | Извештај са игранке | Психолог | Тим за безбедност | 1.полугодиште У зависности од ситуације са пандемијом |
Пројекција филма за ученике од 1. до 4. разреда и за ученике од 5. до 8.разреда током Дечије недеље | Извештај о реализацији | Милица Међаши, Гордана Новаковић | Стручно веће разредне наставе, разредни старешина 8. разреда | Октобар |