Тим за идентификацију даровитих ученика (ИОП3)

Тим ће у школској 2024-25. радити у следећем саставу:

Р.б.Име и презимеРадно местоЗадужење
1.Јадранка ЧавићПсихологчлан
2.Гордана НоваковићНаставница српског језика и књижевностикоординатор
3.Драгана КеркезНаставница математике и хемијечлан
4.Милица МеђешиПрофесор разредне наставечлан

Акциони план рада:

Оперативни циљАктивностиИндикаториНосиоци активностиВреме реализације
Идентификовање даровитих ученикаАнализа рада одељења и индивидуални разговори са ученицимаСтручна већа праве спискове потенцијално даровитих ученикаНатсваници разредне и предметне наставе, психолог1.квартал
Евидетирање даровитих ученикаФормирати базу података даровитих ученикаУ школи формирати базу податакаКоординатор тима и психолог1.квартал
Укључивање даровитих ученика у центар за даровите „Душан Васиљев“ у КикиндиПрезентација од стране наставника предметне наставе и састанак у оквиру центраИзвештај тима за даровитеКоординатор тимаСептембар
Обогатити планове рада редовне наставе и непосредне припреме за час у складу са смерницама из предметних програмаИзрада непосредних припрема за час у којима ће бити уврштени садржаји, методе учења/наставе и активности примерене даровитим ученицимаУ припреме за часове редовне наставе уврштене активности које се односе на рад са даровитим ученицимаНаставници у школама у сарадњи са ТимомКонтинуирано
Обогатити планове рада додатне наставе у складу са смерницама из предметних програмаИзрада планова рада додатне наставе у којима ће бити уврштени садржаји, методе учења/наставе и активности примерене даровитим ученицимаУ припреме за часове додатне наставе уврштене активности које се односе на рад са даровитим ученицимаСтручни активи у сарадњи са ТимомКонтинуирано                    
Унапредити компетенције управе школе, наставника и стручних сарадника за рад са даровитим ученицима кроз континуирани професионални развојОрганизовати обуке за наставнике за рад са даровитим ученицимаОрганизована обукаЦСУ Кикинда3. и 4.квартал
Унапредити квалитет такмичења применом више облика провере знања и вештинаПодржати организовање научних, спортских и уметничких кампова, сајмова и манифестација, као и посете стручним и културним институцијама и сличне активностиПодржано по 1 камп, сајам, манифестација и друга активностМинистартсво просвете, ЦСУ Кикинда, локална заједница, удржења грађанаКонтинуирано
Омогућити коришћење стручне литературе из различитих областиУнапредити постојеће уџбеничке комплете у складу са смерницама из предметних програмаУнапређено додатних три уџбеничка комплетаШкола, локална заједница4.квартал
Обезбедити механизме за праћење и евалуацију рада са даровитим ученицимаОрганизовати праћење процеса идентификације и рада са даровитим ученицима на нивоу школе      Припремљен извештај о идентификацији даровитих ученика и извештај о раду са даровитим ученицимапсихолог, Тим за даровите ученике, школа3. и 4. квартал

СТРАТЕГИЈА РАЗВОЈА ОБРАЗОВАЊА И ВАСПИТАЊА У РЕПУБЛИЦИ СРБИЈИ ДО 2030. ГОДИНЕ

Посебна пажња ће бити посвећена подизању осетљивости и компетентности запослених у школама за препознавање ученика изузетних способности у оквиру редовне наставе и редовних школских активности, а тежиће се и успостављању модел установа. Формираће се база података о установама, организацијама, друштвима, стипендијама, програмима и пројектима намењених ученицима са изузетним способностима.

Развијање и остваривање обуке намењене подизању осетљивости и компетентности наставника и стручних сарадника у школама за препознавање ученика изузетних способности у оквиру редовне наставе и редовних школских активности.

  • Број акредитованих обука намењених подизању осетљивости и компетентности наставника и стручних сарадника у школама за препознавање ученика изузетних способности у оквиру редовне наставе и редовних школских активности
  • Број наставника и стручних сарадника који су похађали обуке намењене подизању осетљивости и компетентности за препознавање ученика  изузетних способности у оквиру редовне наставе и редовних школских активности
  • Број успостављених модел-установа са добром праксом у раду са ученицима изузетних способности
  • Успостављена база података о свеукупној понуди активности и расположивим могућностима материјалне подршке ученицима и студентима изузетних способности

Формирање базе података о установама, организацијама, друштвима, стипендијама, програмима и пројектима намењеним ученицима са изузетним способностима.

Идентификовање модел-установа (школа) са добром праксом у раду са ученицима изузетних способности.