Тим ће у школској 2024/25. години радити у следећем саставу:
Ред. бр. | ИМЕ И ПРЕЗИМЕ | РАДНО МЕСТО | ЗАДУЖЕЊА |
1. | Чавић Јадранка | психолог | Члан |
2. | Драгана Керкез | Наставник математике | члан |
3. | Каталин Молнар | учитељ | члан |
4. | Милица Међеши | учитељ | Председник |
5. | Милан Бубуљ | Наставник физичког и физичког и здравствен ог васпитања | члан |
6. | Владимир Дејановић | директор школе | члан |
7. | Родић Драган | секретар | члан |
У току школске године Тим планира да одржи 4 састанака са следећим дневним редом:
Ред.бр. | ПЛАНИРАНЕ СЕДНИЦЕ | ДНЕВНИ РЕД |
1. | Септембар 2024. | Конституисање Тима за заштиту ученика од насиља, злостављања, занемаривања и дискриминације у школској 2024/25. години Презентација Плана рада за школску 2024/25. годину |
2. | Децембар 2024. | Остваривање планираних активности и текућа питања |
3. | Фебруар 2025. | Остваривање планираних активности и текућа питања |
4. | Јун 2025. | Евалуација рада Тима на крају школске 2024/25. године План рада Тима за школску 2025/2026. годину |
Тим ће имати састанке по потреби у току школске године. На почетку школске године размотриће се све планиране активности.
Акциони план тима за заштиту ученика од насиља, злостављања, занемаривања и дискриминације
Задаци | Активност | Критеријум успеха | Одговорна особа | Носиоци активности | Време реализације |
1. Успостављање превентивног рада | Дежурства наставника сваког радног дана | Број дежурних наставника | Директор | Директор | Током школске године |
Правила понашања остају истакнута на видним местима у свим учионицама | Увид у чињенично стање | Координатор Тима | Одељењске старешине | Током школске године | |
Доследно примењивање правила понашања и предузимање мера при кршењу истих | Број облика насиља | Координатор тима и психолог | Одељењске старешине | Током школске године | |
Орагнизовање радионица које имају за циљ превенцију насилног понашања | Смањење насилног понашања међу ученицима | Психолог | Одељенске старешине, психолог | Током године | |
Разредне старешине на првом часу прочитају ученицима како се насиље дефинише и шта подразумева | Смањење насилног понашања међу ученицима | Координатор тима | Разредне старешине | Први час у школској години | |
Коришћење едукативних материјала са националне платформе „Чувам те“ за запослене, родитеље и ученике. | Увид у чињенично стање | Сви запослени | Директор | Током године | |
2. Непосредна укљученост ученика | Израда едукативних паноа/плаката | Смањење насилног понашања међу ученицима | Психолог | Одељенске старешине | 2. и 3. квартал |
Организација активности у току „Дечије недеље“ у спортском духу. У оквиру Дачје недење организовање активности за упознавање ученика са дечијим правима и правилима понашања у школи, вршњачка едукација Ученичког парламента | Извештај о реализацији Дечје недеље | Координатор тима | Сви учитељи, наставници, психолог, директор, Ученички парламент, месни библиотекар | Прва недеља октобра | |
Вођење евиденције о проблемима међу ученицима у разреду и начину њиховог превазилажење | Записници | Координатор тима и психолог | Одељенске старешине | Током школске године | |
3. Примена посебног протокола за заштиту деце од насиља | Континуирано евидентирање случајева насиља и подношење извештаја | Педагошка документација | Координатор тима и Психолог | Наставно особље | Током школске године |
Моја школа- школа без насиља | Извештај о реализацији | Наставници предметне наставе | Наставници предметне наставе | Друго полугодиште | |
4. Развијање подстицајне средине у школи | Организовање маскенбал игранке | Извештај са игранке | Координатор тима и Психолог | Тим за безбедност | Октобар |
Пројекција филма за ученике од 1. до 4. разреда и за ученике од 5. до 8.разреда током Дечије недеље | Извештај о реализацији | Коорднатор тима | Стручно веће разредне наставе, разредни старешина 8. разреда | Октобар |